Saturday, June 9, 2012

Heloo...

Assalamualaikum.
When did the last time I updated this blog. Woohoo.. I think it has been like many centuries. Haahaha. This is serious. At first, I thought I want to close this blog because I think that I will not ever again posting anything on this blog. But I'll not close this blog. So many history in this blog from the past year.
Actually bukan apa tak update blog ni, sebabnya aku dah guna smartphone *tayang Galaxy Y* Hahaha. Biasa je lah. Bila dah guna semakpong ni, tahu je lah, Facebook, Twitter belaka guna phone pun boleh. Sbab tu lah tak cara blog. Nak sentuh lappy or PC pun kekadang je. -.- Okay, seriously ni first time aku bukak blogger setelah sekian lama aku tinggalkan. Manyak different woa! Aku pun pening tang mana nak post blog, nak tgk blog. Memang lain gila. Okay stop it. Hari ini last cuti sekolah, hari Sabtu. Kira last lah tu kan. Haaa... Lusa dah nak sekolah. Bermula lagi kehidupan aku as pengawas SMK Tengku Panglima Perang Tengku Muhammad. Diulangi SMK Tengku Panglima Perang Tengku Muhammad ! Haa. Alaa.. Korang bukan tahu pun aku sekolah mana sebelum pindah balik masuk ke Panglima kan. Nanti aku story mory ea. Itulah zaman kegelapan dalam hidup aku. Oh yeah, just wanna you reader knows that I have been taken by Mohamad Bashir since 24th of February 2012. Akan juga saya cerita dalam lain post. Okay dear. I'm off. Have some stuffs need to be settle. Obviously not something relating with school. Hahaha. Love to be me. Byebye my blog's reader. I love you :*
Love,
ShaJungki..

No comments:

Post a Comment