Saturday, December 17, 2011

plastic surgery !

recently ,
I selalu lah search pasal artis Kpop yang buat surgery . as I expect, most of them buat surgery . but don't worry ,  my Hongki ta buat surgery okeyh ! cuma sebelum debut dia pakai glasses , braces . not considered as surgery . :P
first sekali search , KARA ! but not all of them lah . just Park Gyuri and Gu Hara . then search lagi pasal sorang aktres yang sangat I kagum dengan kecantikan dia, Park Minyoung . serius tak terfikir langsung dia buat surgery. OMO ~

then , search lagi pasal SNSD. as everyone knew, most of them buat surgery . but dorang kate Yoona tak buat ? pada pendapat saya, Yoona buat surgery. MY OPINION ok ! * don't get mad, Sone !
Seohyun

Yoona

Leader Taeyeon

Tiffany

Hyeyeon

Sooyoung (love her ^^)

Jessica

Yuri

Sunny (my mom loves her)

but then, I pun terjumpa lah satu article pasal sorang best female friend kepada Lee Hongki ni , Park Shin Hye . menurut blog tu kate , Shinhye diberi titled as 'Campus Goddess' sebab penampilan dia di kampus menyegarkan , bright, simple and 'polos'. tiba2 tergerak hati nak tengok dia buat tak surgery , but then..
WOW ! ternyata. dia ta buat pun surgery . waa.. natural beauty lah ni kan . I think now I'm start to admire her . Not Park Minyoung anymore !
Park Shin Hye (cute , pretty , gorgeous)
what about me ? I pun natural beauty jugak . * beauty lah sangat kan --' . as Muslim , kita haram untuk mengubah ciptaan Allah. bersyukurlah dengan apa yang telah diberikan . V(^.^)Y Peace !


No comments:

Post a Comment